Mad til selskaber
Står du og mangler mad til en barnedåb, et bryllup eller noget helt tredje, så hjælper vi gerne med at lave en menu, der passer dine behov. Vi sammensætter, sammen med jer, den perfekte menu til jeres arrangement.
Lad OliNico klare maden!
Hvis du har et bryllup, en fødselsdag, en barnedåb eller tilsvarende i kalenderen, og ikke helt kan overskue maden selv, så tag os med på holdet. Vi har erfaring med at lave mad til selskaber i alle størrelser, og tilpasser altid menuen til dine konkrete ønsker.
Temaet for vores mad er som regel i tråd med den mad vi serverer i restauranten til dagligt – langtidstilberedt kød, dybe smage og store portioner. Når du bestiller mad til din fest, kan du vælge at bygge din menu op omkring hver enkelt kuvert.
Mangler du mad til en mindre grupper personer, kan du altid ringe i forvejen og bestille vores Aftenens Menu.
Mad til barnedåb, bryllup og fødselsdag
Vi har 12 års erfaring med at levere mad til selskaber, og har stor erfaring med udarbejdelse af menuer til enhver anledning.
Uanset hvilket arrangement du har tænkt dig, vil vi meget gerne dele vores erfaringer med dig. Vi foreslår derfor, at I ringer og aftaler et møde med os, hvor vi sætter os ned, og finder på den helt rigtige løsning til jeres selskab.
Læs mere om “Mad til bryllupper” her.
Vi kan tilbyde at lave mad til festen “on location”. Dette afhænger dog af de faciliteter der er til rådighed, der hvor festen skal holdes.
Sammen finder vi den bedste løsning
Så skal du have mad til en fest i Aarhus eller omegn, er du mere end velkommen til at kontakte os – så hjælper vi gerne med at gøre jeres arrangement til en succes!
FÅ ET TILBUD
Ring til os, og lad os tage en snak om dit næste arrangement!
KONTAKT OS
- OliNico Gastro Grillbar
- +45 86 25 05 70
- kontakt@olinico.dk
Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 48 timer.
FAQ
Ofte stillede spørgsmål
Vi får tit de samme spørgsmål til vores mad ud af huset og take-away til selskaber. Måske kan vi spare dig for nogle bekymringer, og gøre valget af os som leverandør af mad til dit næste selskab lettere.
Hvor stort skal mit selskab være?
Det bestemmer du heldigvis selv!
Er dit selskab under 40 personer, anbefaler vi dog, at du laver en reservation på “Aftenens Menu” så lang tid i forvejen, som det kan lade sig gøre.
På den måde kan vi planlægge vores tid og indkøb, så vi også kan servicere netop jeres selskab.
Har du helt særlige ønsker til menuen, kan du gøre os opmærksom på disse, men vi tager forbehold for, at vi ikke altid kan levere præcist det du ønsker.
Hvor meget koster mad til et bryllup?
Det korte svar er: “Det er jeres budget, der sætter grænsen”
Vi har lavet menuer til 250 kr. pr. kuvert, og vi har lavet menuer til 600 kr. pr. kuvert.
Prisen afhænger både af menuvalg, antal gæster, forbederelsestid, lokation og andre ting, der typisk er ret unikke for lige netop jeres arrangement.
Derfor tager vi altid gerne en snak med jer i telefonen eller på restauranten, så vi kan finde den bedste løsning, der passer både smagsløg og pengepung.
Kan jeg leje restauranten til mit bryllup?
Du kan leje lokalerne hos vores partner og nabo – Sct. Oluf – hvor vi har plads til 45 gæster.
I samme omgang får du mulighed for at leje vores bar (inkl. drikkevarer) og barpersonale til din fest.
Følger der service med min bestilling?
Nej – desværre.
Service (tallerkner, glas, knive og gafler) leverer vi ikke. Vores erfaring siger os, at langt de fleste af vores kunder har helt særlige ønsker og krav til borddækningen, og her kan vi ikke konkurrere på pris og kvalitet med de mange festudlejningsfirmaer der findes online.
Holder du din fest i restauranten hos vores partner og nabo Sct. Oluf, lægger vi gerne vores eget service til din bryllupsmenu.
Leverer I også drikkevarer?
Vi har valgt ikke at levere drikkevarer til bryllupper, da vi ikke til dagligt har vin i restauranten.
Dermed er det svært for os at levere en pris på drikkevarer, der er ret meget bedre end den, som du får når du selv står for drikkevarerne.
Stiller I også med personale til servering osv.?
Vi kan både stille op som kokke, servering og barpersonale.
Når vi leverer mad ud af huset til bryllupper, er det nogle gange nødvendigt, at vi er til stede før, under og efter serveringen. Så snart vi ved, hvordan jeres bryllup skal være, kan vi give et tilbud på personalet til jeres bryllup.
Typisk skal der påregnes en timepris på 400 DKK pr. kok, pr. påbegyndt time.
Skal der være et køkken til rådighed?
Der skal ikke nødvendigvis være et køkken til rådighed, når du bestiller mad til dit bryllup. Nogle menuer kræver ikke, at vi har et køkken til rådighed, mens andre, og mere krævende retter, gør.
Vi skal selvfølgeligt nok gøre opmærksomme på, om der er behov for køkken, personale, servering og alt det praktiske, som jeres menu kræver.
Menu-forslag og ideer til mad til bryllup
Vi har stor erfaring med menuer til både bryllup, barnedåb, konfirmation og fødselsdage, og rådgiver gerne jer om, hvordan I får den bedst egnede menu til jeres selskab.
Finder I således ikke noget der passer til jeres forestilling om ønskebrylluppet herover, så kontakt os, så vi kan finde på den perfekte menu til jeres bryllup.
Bryllup på budget - er det muligt?
Det er i hvert fald muligt at få leveret moderne, smafuld mad udefra, uden at budgettet eksploderer.
Læs om vores eksempel på “Bryllup på budget med OliNico”.