fbpx

Mad til selskaber

Står du og mangler mad til en barnedåb, et bryllup eller noget helt tredje, så hjælper vi gerne med at lave en menu, der passer dine behov. Vi kan både lave kuverter og buffet, og bidrager gerne med gode ideer.

Lad OliNico klare maden!

Hvis du har et bryllup, en fødselsdag, en barnedåb eller tilsvarende i kalenderen, og ikke helt kan overskue maden selv, så tag os med på holdet. Vi har erfaring med at lave mad til selskaber i alle størrelser, og tilpasser altid menuen til dine konkrete ønsker.

Temaet for vores mad er som regel i tråd med den mad vi serverer i restauranten til dagligt – langtidstilberedt kød, dybe smage og store portioner. Når du bestiller mad til din fest, kan du enten vælge at gå buffet-vejen, eller at bygge din menu op omkring hver enkelt kuvert.

Mangler du mad til en mindre grupper personer, kan du altid ringe i forvejen og bestille vores Aftenens Menu.

Mad til barnedåb, bryllup og fødselsdag

Vi har 10 års erfaring med at levere mad til selskaber, og har stor erfaring med udarbejdelse af menuer til enhver anledning. 

Typisk oplever vi, at barnedåben eller fødselsdagen er lidt mere afslappet, og her falder valget ofte på en buffet, mens brylluper, sølv- og guldbrylluper er mere formelle, og her bestilles der ofte mad pr. kuvert. 

Læs mere om “Mad til bryllupper” her.

Uanset hvilket arrangement du har tænkt dig, vil vi meget gerne dele vores erfaringer med dig. Vi foreslår derfor, at I ringer og aftaler et møde med os, hvor vi sætter os ned, og finder på den helt rigtige løsning til jeres selskab.

Vi kan tilbyde at lave mad til festen “on location”, men kan i nogle tilfælde også levere en buffet færdigpakket, så den er serveringsklar. Dette afhænger af de faciliteter der er til rådighed, der hvor festen skal holdes.

Sammen finder vi den bedste løsning

Så skal du have mad til en fest i Aarhus eller omegn, er du mere end velkommen til at kontakte os – så hjælper vi gerne med at gøre jeres arrangement til en succes!

KONTAKT OS

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 48 timer.

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Vi får tit de samme spørgsmål til vores mad ud af huset og take-away til selskaber. Måske kan vi spare dig for nogle bekymringer, og gøre valget af os som leverandør af mad til dit næste selskab lettere.

Det bestemmer du heldigvis selv!

Er dit selskab under 20 personer, anbefaler vi dog, at du laver en reservation på “Aftenens Menu” så lang tid i forvejen, som det kan lade sig gøre. 

På den måde kan vi planlægge vores tid og indkøb, så vi også kan servicere netop jeres selskab.

Har du helt særlige ønsker til menuen, kan du gøre os opmærksom på disse, men vi tager forbehold for, at vi ikke altid kan levere præcist det du ønsker.

Det korte (og kedelige) svar er: “Det kommer an på…”

Vi har lavet menuer til 150 kr. pr. kuvert, og vi har lavet menuer til 600 kr. pr. kuvert.

Prisen afhænger både af menuvalg, antal gæster, forbederelsestid, lokation og andre ting, der typisk er ret unikke for lige netop jeres arrangement.

Derfor tager vi altid gerne en snak med jer i telefonen eller på restauranten, så vi kan finde den bedste løsning, der passer både smagsløg og pengepung.

Du kan leje lokalerne hos vores partner og nabo – Sct. Oluf – hvor vi har plads til 45 gæster.

I samme omgang får du mulighed for at leje vores bar (inkl. drikkevarer) og barpersonale til din fest.

Nej – desværre.

Service (tallerkner, glas, knive og gafler) leverer vi ikke. Vores erfaring siger os, at langt de fleste af vores kunder har helt særlige ønsker og krav til borddækningen, og her kan vi ikke konkurrere på pris og kvalitet med de mange festudlejningsfirmaer der findes online.

Holder du din fest i restauranten hos vores partner og nabo Sct. Oluf, lægger vi gerne vores eget service til din bryllupsmenu.

Vi har valgt ikke at levere drikkevarer til bryllupper, da vi ikke til dagligt har vin i restauranten. 

Dermed er det svært for os at levere en pris på drikkevarer, der er ret meget bedre end den, som du får når du selv står for drikkevarerne.

Vi kan både stille op som kokke, servering og barpersonale.

Når vi leverer mad ud af huset til bryllupper, er det nogle gange nødvendigt, at vi er til stede før, under og efter serveringen. Så snart vi ved, hvordan jeres bryllup skal være, kan vi give et tilbud på personalet til jeres bryllup.

Typisk skal der påregnes en timepris på 300 DKK pr. kok, pr. påbegyndt time.

Der skal ikke nødvendigvis være et køkken til rådighed, når du bestiller mad til dit bryllup. Nogle menuer kræver ikke, at vi har et køkken til rådighed, mens andre, og mere krævende retter, gør.

Vi skal selvfølgeligt nok gøre opmærksomme på, om der er behov for køkken, personale, servering og alt det praktiske, som jeres menu kræver.

Vi har stor erfaring med menuer til både bryllup, barnedåb, konfirmation og fødselsdage, og rådgiver gerne jer om, hvordan I får den bedst egnede menu til jeres selskab.

Finder I således ikke noget der passer til jeres forestilling om ønskebrylluppet herover, så kontakt os, så vi kan finde på den perfekte menu til jeres bryllup.

Det er i hvert fald muligt at få leveret moderne, smafuld mad udefra, uden at budgettet eksploderer.

Læs om vores eksempel på “Bryllup på budget med OliNico”.

KONTAKT OS

Vi bestræber os på at besvare alle henvendelser indenfor 48 timer.

Luk menu